• Zaterdag 18 januari 2020
    Door: Mario Marandi

Wedstrijdverslag ZCFC JO9-1 - Monnickendam JO9-2

De eerste wedstrijd van 2020 stond weer op het programma vanmorgen. Uit tegen ZCFC JO9-1. 07:50 uur de mannen zijn rustig en kalm, de coach werd gedurende de rit zo afgeleid dat de afslag werd gemist. In de kleedkamer waren de mannen ook rustig en kalm. Ik maakte me een beetje zorgen, zou het allemaal wel goed komen? De training van gisteren voorspelde in ieder geval veel goeds. De wedstrijd begint! De jongens staan meteen op scherp! Er werd fantastisch gevoetbald. Het leek wel alsof ik naar een ploeg vol routiniers stond te kijken. De bal werd diep gespeeld, maar waar het niet kon werd hij ook simpel terug gespeeld. Mooie acties, kap bewegingen, schoten op doel... De tegenstander stond met de rug tegen de muur... Helaas resulteerde dat nog niet in een goal. Maar toen opeens na een mooie actie werd er met een heerlijke lob de 0-1 gescoord. Ik zei al tegen mijn lieftallige assistent: \"Dit gaat een doelpunten festijn worden...\" Maar ZCFC liet zich niet zomaar verslaan.... Na een mooie pot en goed voetbal van beide partijen liepen mijn kanjers met een verdiende 1-5 van het veld!!! De eerste 3 punten mee naar huis, is dit de start van een nieuw kampioenschap? Want wat werd er goed gevoetbald...

#trotsecoach #vvmonnickendam #plezier #groenwitteleeuwen #kanjers