• Zaterdag 12 oktober 2019
    Door: Mario Marandi

Wedstrijdverslag Purmersteijn JO9-5 - Monnickendam JO9-2

Zaterdagochtend. De kampioenskriebels gieren door het lijf bij de mannen.... Maar er moest natuurlijk wel gewonnen worden!! Een rondo om even warm te draaien. Handen schudden met de tegenstander en de scheidsrechter. De scheidsrechter start de wedstrijd. En de mannen van de JO9-2 staan meteen goed, samen gingen ze de strijd aan. En wederom staat de verdediging als een huis. De aanvallers waren ook meteen wakker! Er werd gescoord en hoe!!! Maar met name werd er als team gevoetbald met grote concentratie en allemaal met een grote lach op het gezicht (het belangrijkste). Mooie passing, goede afwerking. De druk van het publiek, wat met velen was gekomen, voelden de jongens niet! Opa's, oma's, vaders, moeders, ooms en tantes iedereen was er om de mannen aan te moedigen. Tja en dan natuurlijk het belangrijkste is het gelukt of niet? De wedstrijd werd met 2-7 gewonnen!!!!

KAMPIOENEN!!!! wat een kanjers heb ik toch in mijn team.

#groenwitteleeuwen #trotsecoach #vvmonnickendam #plezier #kanjers #kampioenen #wzmwzdb #wijzijnmonnickendamwijzijndebeste

Ik.Jij.Wij. Samen zijn we VV Monnickendam.