• Tijdens de zomervakantie organiseert V.V. Monnickendam de VVM Voetbaldagen, een 3-daagse voetbaltraining voor de jeugd t/m 18 jaar. In kleine groepen worden diverse voetbalelementen getraind zoals techniek, behendigheid, snelheid en teamspel. Onze enthousiaste trainers gaan graag met jullie aan de slag.

Jongens, meiden, veldspelers én keepers zijn welkom:

6 t/m 12 jaar - 6 t/m 8 juli
    13 t/m 18 jaar - 13 t/m 15 juli

Drie dagen lang starten we de dag om 10:00 uur met een parcours van diverse oefeningen en wordt na de lunch een toernooi gespeeld. Rond 16:00 uur sluiten we de dag af met iets lekkers en de derde dag eindigen we met de bekendmaking van de winnaars en de prijsuitreiking.

De lunch, drankjes en tussendoortjes worden door ons verzorgd en zijn bij de prijs inbegrepen, evenals een eigen bidon (met je naam).

Deze voetbaldagen worden gratis aangeboden aan alle jeugdleden van V.V. Monnickendam door de Business Club en de Club van 100! Ben je geen lid van onze vereniging, maar wil je wel graag met ons meetrainen deze 3 dagen? Vul dan het inschrijfformulier in, want voor slechts € 30,- ben je van harte welkom.

Veiligheid van de kinderen en staf staat voorop. Daarom zijn er tijdens de voetbaldagen protocollen in lijn met de richtlijnen van het RIVM en het NOC*NSF. Het aantal plekken is hierdoor beperkt. Meld je dus snel aan, want vol=vol. De beschikbare plaatsen worden op basis van binnenkomst van aanmelden verdeeld. Hierbij hebben leden van VVM voorrang op niet-leden.

Schrijf je snel in via onderstaande button, dan hopen we je te zien tijdens de voetbaldagen!

Heb je vragen over de voetbaldagen? Stuur dan een email naar toernooicommissie@vvmonnickendam.nl