• Team shirtsponsoring Jeugd afdeling VVM

Regelmatig zijn er bedrijven die, om diverse redenen, een jeugdteam met hun bedrijfslogo op het wedstrijdshirt willen sponsoren. Om er ook voor te zorgen dat VVM daarvan profiteert is er een proces wat deze shirt sponsoring mogelijk maakt.

De kleding dient te allen tijde ingekocht te worden bij TheoTol Intersport uit Volendam. VVM heeft een contract met hen zodat alle leden van VVM daar met korting de VVM kleding in kunnen kopen. Intersport TheoTol levert exclusief de VVM kleding. Tevens kunnen zij de bedrukking van de shirts in eigen beheer mogelijk maken. De kleding ergens anders inkopen is dus geen optie want dat leidt tot contractbreuk tussen TheoTol en VVM, wat enorme financiële consequenties heeft voor de club.

Vanaf seizoen 2016/2017 kan Team sponsoring echter alleen nog via de sponsorcommissie van VVM aangevraagd worden. De sponsor, danwel de leider of trainer van het team, kan aangeven wat het idee is, en na akkoord zelf contact opnemen met TheoTol voor de wensen. Facturatie van de kosten verloopt vanaf het genoemde seizoen via VVM. De sponsor zal een factuur van VVM ontvangen van de bestelling van de kosten vermeerderd met een éénmalige financiële vergoeding ten gunste van VVM twv 250,- Euro ex BTW. De sponsor betaald dus de kosten aan VVM.

Naast kledingsponsoring met de genoemde kosten zijn er ook financieel interessante pakketten mogelijk als bijvoorbeeld kledingsets in combinatie met een sponsorbord langs het hoofdveld van VVM.

Voor vragen over de kosten van de kledingsets, of over de pakketten, neem contact op met sponsorcie@vvmonnickendam.nl.