•

Gister was bij VV Monnickendam de 35ste Editie van het ome Ynze Waterlander toernooi. Een dag vol voetbal, plezier en gezelligheid.

?Na afloop van het toernooi gaf ome Ynze aan dat hij ontzettend genoten had en graag alle vrijwilligers, alle sponsors die mee hebben gedaan aan de loterij maar ook die materiaal of geld hebben gesponsord en natuurlijk alle clubs enorm wilt bedanken. "Het was een onvergetelijke dag" waren zijn worden.??
    ? Vandaag in het Noordhollands Dagblad staat een mooi artikel van het toernooi en Omroep PIM ? heeft gister de hele dag filmopnames gemaakt. Ook zijn er foto’s genomen en die komen snel online. ?

De clubs die aanwezig waren op dit prachtige toernooi waren: RKAV Volendam, EVC Edam, SV Ilpendam, V.V. De Wherevogels, V.V. Oosthuizen, HBOK, AVV Swift, Zeeburgia E1, Barcelona Soccer Schools, SV de Meteoor, @jOS Watergraafsmeer Voetbalvereniging Voetbalvereniging ZOB, FC Almere, S.C.Buitenboys voetbalvereniging, FC Purmerend, KSV Voetbal, SV Huizen en natuurlijk onze eigen V.V. Monnickendam. ? ?

Ook bedanken wij de Jan Haring Race, Dirk Oosterbaan Kunstenaar uit Monnickendam Intersport Theo Tol Minisoccerbal en FC Volendam voor hun aanwezigheid op het toernooi.

En wij kunnen u vertellen dat er gister € 250,00 euro ? is op gehaald voor Stichting Huis aan het water en dat de winnaar van de ?xbox Mats Hageman bij de loterij deze heeft geschonken aan Huis aan het water zodat de kinderen die daar zijn er mee kunnen spelen

Vrijwilligers op de dag en in de voorbereiding willen wij ook enorm bedanken! Bde Fflow Alwin van Elven Menno Klok Danielle de Vries Mar Loes Joyce Visser Youri Blaas Maximiliaan Van Boheemen Emma Stuart Nicolette Combee Femke Van de Streek Rob Morees Rob Sta van Uitert Joyce Martis-Tuijp Alex Gerritsen Jesse Verlaan Luc Boontje Stan Zoetebier Anke van Eekelen - Eijbergen Jarno Blaas Annika Oosterbaan-Blaas Peter Hamelinck Marcel de Jong, Bjorn Blaas, Ronny, Jan Martis, Cobien, Bart Van de Streek, Dewi, Jos Lucas, Jos Persijn, Petra Persijn, Geert, Marco Reuzenaar, Cees Zonneveld, Dennis van de Baan, Ellen Frinking, Petra Snel, Peter Snel, Anton Titsing Francesco Biancu

En Natuurlijk alle scheidsrechters die deze dag actief zijn geweest ? ?

Graag zien wij op een van onze andere toernooien en anders graag tot volgend seizoen! ?

ome Ynze Waterlander toernooi terugblik 5