• Kleine Doeltjes Toernooi 2019

• V.V. Monnickendam organiseert 9 juni 2019 het Kleine Doeltjestoernooi.

Dit jaar is het de 30e keer dat het Kleine Doeltjestoernooi georganiseerd wordt. Wij hopen dat ook dit jaar de gezelligheid en de sportiviteit de grote winnaar zullen zijn. Ook dit jaar is het toernooi op 1e pinksterdag.

Er kan worden ingeschreven op 3 categorieën:

- 40+
    - Dames
    - Heren

Inschrijven kan via de button onder aan deze pagina.

Afhankelijk van de inschrijvingen zal er een maximaal aantal teams bepaald worden.
    In ieder geval is er plaats voor 24 heren, 4 40+ en 4 dames teams. Hiernaast is nog ruimte voor meer teams, maar dat hangt af van de inschrijvingen. Dus belangrijkste, wees er snel bij!

Nog enkele spelregels voor buiten het veld.

- Voor 12.00 uur worden er geen alcoholische dranken geschonken.
    - Elk team is medeverantwoordelijk voor het drankgebruik onder de 18 binnen hun team.
    - Op het sportpark is het nuttigen van zelf meegebrachte alcoholische dranken verboden.
    - Laat afval niet slingeren maar deponeer het in de aanwezige vuilnisbakken.
    - Breng lege glazen en flesjes terug naar de kantine.
    - Alle kleedkamers van de voetbalvereniging zijn deze dag beschikbaar om je om te kleden, laat geen waardevolle spullen onbeheerd achter in de kleedkamers.
    - Alleen spelers en begeleiders mogen op het kunstgras veld. Supporters graag buiten de hekken.
    - Op het kunstgras veld mag niet worden gerookt, gegeten of gedronken

Voor alle teams geld: graag 45 min voor aanvang van de eerste wedstrijd van het team aanwezig om te melden en het inschrijfgeld (20 euro) te betalen.