• DE GROTE VVM VRIJWILLIGERSDAG

Beste voetballers, voetbalouders & voetbalvrienden,

De tweede helft van het seizoen is al weer even bezig en al lijkt het er soms nog niet op, voor je het weet staan we weer in het zonnetje langs de lijn of op het veld bij VV Monnickendam. Je zoon, dochter of kleinkind(eren) naar de overwinning juichen. Hoe mooi kan het zijn?

Ook wij als vereniging kunnen eigenlijk niet zonder jullie support en zijn superblij met alle jongeren en ouderen die al actief zijn voor de club. Dit zijn allemaal mensen die net als jullie naar school gaan, werken, kinderen of een drukke agenda hebben.

Als dank van waardering zetten we vanaf dit seizoen elke maand een vrijwilliger in het zonnetje! Daarnaast organiseren we elk jaar een medewerkersavond waar ook de vrijwilligers welkom zijn voor een hapje & een drankje. En zien jullie de moeders en vaders die meedraaien in de kantine, geef ze vooral een extra glimlach! Ze verdienen het!

"Onze waardering voor iedereen die iets bijdraagt aan onze mooie club is enorm"

Toch zoeken we nog steeds nieuwe vrijwilligers voor onze club.

Voor de mensen die niet weten wat ze zouden kunnen doen, hieronder zie je waar onze club echt nog wel wat hulp kan gebruiken. Er is voor iedereen wat en lieve mensen, alle kleine beetjes helpen. Ik. Jij. Wij. Samen zijn we VVM.

Komt dat schot:

ONDERHOUD handige handen die kunnen schilderen, timmeren & stukadoren!
    COMMUNICATIE & MEDIA wie is er goed met computer, camera en Facebook?
    KANTINE in de kantine kunnen we eigenlijk altijd wel extra hulp gebruiken.
    SECRETARIAAT denkers en doeners voor het ‘hart’ van onze mooie voetbalclub.
    SCHOONMAAK hoe fijn is het om op een opgeruimde schone club aan te treden.
    TOERNOOIEN & EVENEMENTEN iedereen wordt blij van een strak georganiseerd toernooi. Ja toch?

Denk er gerust even over na, 16 maart zullen we alle leden actief benaderen tijdens de grote VVM Vrijwilligers Dag. Voor diegene die niet kunnen wachten; schiet ons aan in de kantine of mail even naar vrijwilligers@vvmonnickendam.nl

Met sportieve groet, namens VVM,
    Menno Klok - voorzitter, coach, vrijwilliger - 06 1067 9880

En vrijwilligers Mario Marandi / 06 2228 0327, Jeroen Kistemaker / 06 2642 6762, Chris Oosting /06 3303 3240 en Peter Hamelinck 06 2070 7319

• ZATERDAG 16 MAART

Gaan we op zoek naar nog meer vrijwilligers voor onze mooie club.

Loop tussen 9 en 12 even binnen in de kantine en kijk waar we als club nog mensen kunnen gebruiken.

• HELP JIJ DE CLUB OOK MEE?

IK. JIJ.WIJ. SAMEN ZIJN WE VVM. HELP OOK MEE!