• Beste leden,

Op woensdag 1 december 2021 zal de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) van VV Monnickendam worden gehouden. De vergadering start om 20:00 uur.

In verband met de huidige coronamaatregelen zal de vergadering online via een Zoom Meeting plaatsvinden. Deelnemen kan via één van beide buttons 'Deelnemen'. Eén button voor deelname via een webbrowser en één button voor deelname via de Zoom client.

De agenda en de notulen van de afgelopen ALV kunt u via onderstaande links raadplegen. De overige ter zake doende documentatie zal op de vergadering beschikbaar worden gesteld.

Het Bestuur

Agenda Algemene Ledenvergadering (ALV) VVM 2021 (link)

Notulen ALV VVM 11 november 2020 (link)

• Via onderstaande button kunt u aan de online ALV deelnemen in een webbrowser.

Deelnemen

• Via onderstaande button kunt u aan de online ALV deelnemen in de Zoom client.

Deelnemen