• Beste VVM’er,

Op woensdag 11 november 2020 om 20:00 uur houden we onze Algemene Leden Vergadering. In deze jaarlijks terugkerende vergadering blikken we terug op het afgelopen seizoen en kijken we ook vooruit naar de toekomst.

In verband met de COVID19 maatregelen hebben we besloten de Algemene Leden Vergadering dit jaar online te laten plaatsvinden. In de bijlagen vind je de notulen van de vorige Algemene Leden Vergadering (30 oktober 2019) en de agenda voor de komende Algemene Leden Vergadering.

Wil jij ook op de hoogte zijn van wat er speelt bij VV Monnickendam en hoe de toekomst eruit ziet? Meld je dan nu aan via de link naar het aanmeldformulier die alle leden per mail hebben ontvangen. We sturen je dan op dinsdag 10 november een link waarmee je deel kunt nemen aan deze online vergadering!

We hopen jullie allemaal te zien op woensdag 11 november, want: IK. JIJ, WIJ, Samen zijn wij VVM!

Bijlagen:

Notulen Algemene Leden Vergadering VVM 2019 (link)
    Agenda Algemene Leden Vergadering VVM 2020 (link)