• 37ste Ome Ynze Waterlander Toernooi

• Donderdag 21 mei 2020, Hemelvaartsdag, is het weer zover! Voor de 37ste keer wordt bij vv Monnickendam het gezellige en sportieve Ome Ynze Waterlander Toernooi gespeeld. Voor de JO8 t/m JO1O hebben wij een ochtendprogramma en de JO11, JO12 en MO11 mogen in de middag hun sportieve kunnen laten zien.

Zowel het ochtend- als het middagprogramma start met het voorstellen van alle deelnemende verenigingen aan het publiek tijdens de vlaggenparade. Daarna gaat het sportieve programma van start.

In elke poule strijden 5 teams om de 1e plaats. Dit betekent dat elk team elkaar 1x treft en in totaal 4 wedstrijden speelt. De wedstrijden duren 13 minuten. Daarna zijn de winnaars bekend en vindt de prijsuitreiking plaats met voor elke deelnemer een aandenken aan het toernooi.

En er is meer!
    Het spreekt voor zich dat de kantine geopend is voor een drankje of een lekker broodje of snack, maar daarnaast zijn er weer diverse kraampjes aanwezig waar je terechtkunt voor o.a. heerlijke pizza, smakelijke ijsjes maar ook voor nieuwe voetbalkleding. En op het springkussen kunnen (niet-voetballende) broertjes en zusjes zich ook prima vermaken.

Gedurende de hele dag worden lootjes verkocht voor onze loterij met mooie prijzen. Ook dit jaar is aan deze loterij een goed doel verbonden dat wij met deze loterij een handje hopen te helpen.

Wil jij dit jaar meedoen aan dit gezellige toernooi? Schrijf je dan snel in.

Sportieve groet,
    Toernooicommissie VVM