• Met de rubriek achter de schermen nemen wij u mee naar alles wat er binnen VVM achter de schermen gebeurd. Veel zien wij alleen de wedstrijden op zaterdag en zondag, maar er gebeurt zoveel meer door de weeks. Met deze rubriek willen wij u graag meenemen zodat u alle in en outs weet van onze club.

Deze keer hebben wij in de rubriek een stukje van het onderhoud.

Achter de schermen is er vandaag keihard gewerkt door de mannen van het onderhoud. Op het A veld lag een laag bevroren sneeuw waardoor er zondag niet gevoetbald kon worden en maandag niet getraind. Doordat de vorst voor de aankomende paar dagen nog voorspelt is, is er besloten om het een handje te helpen. De mannen van het onderhoud hebben met de blazer en de tractor het A veld weer bespeelbaar gemaakt zodat er weer gewoon getraind kan worden. Maar de mannen doen nog zoveel meer, in de  volgende rubriek besteden wij daar veel aandacht aan.

PS: wij zoeken nog een paar vrijwilligers die het leuk vinden om stukjes te schrijven in de rubriek en over alle in en outs in de vereniging. Aanmelden kan via media@vvmonnickendam.nl of 06-29141070 of spreek Jarno aan.